دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 27 آذر 1400/ شماره 424
تداوم کاهش قیمت های جهانی، صعود نیما به قله 24 هزار تومان، رُشد 20 تومانی دلار صرافی!، اُفت قیمت های بازار به دنبال کاهش قیمت های جهانی، پایان هفته‌ی برنت با 73 دلار، شاخص کل کانال 1 میلیون و 300 هزار را پس گرفت،

تداوم کاهش قیمت های جهانی
قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه 17 دسامبر 2021، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس آخرین اطلاعات نشریه پلتس، گروه های مختلف کالایی عمدتا روند کاهشی داشتند. گروه پی وی سی، سبک خطی و سبک فیلم و سنگین تزریقی بیشترین کاهش را داشتند. در نشریه آیسیس قیمت ها اُفت کمتری را نسبت به هفته گذشته نشان می دهد.

صعود نیما به قله 24 هزار تومان
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز و در ابتدای هفته به 24 هزار و 65 تومان و اختلافِ آن با قیمتِ یکشنبه 21 آذر، 313 تومان افزایش رسید. نکته مهم دلار نیمایی امروز صعود میانگین روزانه از 24 هزار و 100 به 24 هزار و 200 تومان است. قیمت های پایه فردا در حالی اعلام می‌شود که قیمت های جهانی ترکیبی از بدون تغییر و کاهش هستند و در مقابل دلار نیمایی تا امروز، 313 تومان رُشد قیمت داشته.

رُشد 20 تومانی دلار صرافی!
دلار صرافی ملی که هفته گذشته با کاهش 295 تومانی، 27 هزار و 421 تومان قیمتگذاری شد امروز و هفته جدید را افزایشی آغاز کرد و تنها با 20 تومان رُشد تا ساعت 15.00، 27 هزار و 441 تومان قیمتگذاری شد. دلار آزاد نیز به 30 هزار و 70 تومان رسید تا اختلاف صرافی و آزاد به 2 هزار و 629 تومان برسد.

اُفت قیمت های بازار به دنبال کاهش قیمت های جهانی
با توجه به اُفت قیمت های جهانی، امروز قیمت های بازار نیز عمدتا روندی کاهشی داشتند. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، سنگین فیلم، سبک فیلم و سنگین تزریقی کاهشی و در مقابل سبک خطی و سنگین بادی روندی افزایشی داشتند. گروه پ پ نساجی بدون تغییر تا 200 تومان کاهش را ثبت کردند و گروه پ پ شیمیایی نیز عمدتا نسبت به آخرین قیمت هفته گذشته بدون تغییر بودند. 

پایان هفته‌ی برنت با 73 دلار
نفت برنت که معاملات هفته را با 76 دلار آغاز کرد در طول هفته بین 72 تا 76 دلار نوسان داشت و نهایت معاملات آخر هفته را با 73 دلار به پایان رساند. قیمت پایانی برنت: 73 دلار و 52 سنت.

شاخص کل کانال 1 میلیون و 300 هزار را پس گرفت
بورس تهران که هفته گذشته را با 56 هزار واحد کاهش به پایان رساند، امروز و اول هفته اما افزایشی بود. شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 12 هزار و 336 واحد افزایش به 1 میلیون و 305هزار رسید.


ویکی پلاست| مرجع بازار صنعت پلاستیک 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟